Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzepierwszy raz musze się z toba zgodzić;P na torze nadwaga h2 sprawi ze raczej na tych samych gumach dostanie baty od sportowych litrów , a na prostej biorac pod uwagę sam stosunek mocy do masy tez nie powinna być szybsza niż np. bmw s1000rr , chyba ze w gornym zakresie predkosci dzięki lepszej aerodynamice bądź silnik na hamowni wypluje więcej niż 200 km które podaje producent bo jak wiadomo ztym roznie bywa czasem na pomiarze na hamowni danego modelu wychodzi mniej czasem więcej jak w przypadku bandita 1200 producent pdoaje 98 wychodzi pod 110 z reguły na hamowniach .
Odpowiedzbez sensu - na prostej h2 z powodu kompresora bedzie zapewne szybsza od litrowych przecinakow, a h2r to juz zupelnie inny swiat
Odpowiedzh2r to wydumka jak pojazdy startujące w lemans ,mnie interesują tylko pojazdy ktoree mogą się poruszać po drogach a nie kit cary do rally crossu czy top fulle albo h2r to jest dobre jako ciekawostka kryptozoologiczna najwyżej , a co do h2 czyli tej wersji która jako jedyna będzie porownywana do innych drogowych motocykli to 200 km i 135 nm przy masie 240 kg to zbliżone wartości jak najnowsza hayabusa która ma zblizona moc ale moment jeszcze większy bo 156 nm ,więc co z tego ze h2 ma kompresor jak wartości mocy i momentu ma takie same bądź nawet gorsze przy zbliżonej masie i aerodynamice , h2r będzie porownywana do drogowych motocykli tylko na torze i lotniskach ,w ramach ciekawostki ;)
Odpowiedz"Wydumka" to moim zdaniem twoja wypowiedź. Interesują Cię tylko pojazdy które mają homologację drogową tylko ile jest dróg na których legalnie można wykorzystać ich potencjał ? Z jednej strony myślisz logicznie a z drugiej idiotycznie.
Odpowiedzpotencjał przyspeiszenia do określonej predkosci przez prawo na danym odcinku -wszędzie, potencjał predkosci maxymalnych gdy pominiemy głupie często przepisy jak chociażby ograniczenie predkosci na nowych autostradach tez na wielu odcinkach da się wykorzystać jak ktoś umie jezdzic i ma trochę wyobraźni kawa h2 niepotrzebuje większego odcinka do rozpędzenia się do 300 km.h niż daewoo matiz do rozpędzenia się do predkosci maxymalnej 160 km/h ,jak slysze gości którzy mowia po co komu haja u nas i tak niema dróg tpo jzu wiem ze niemaja pojęcia o czym pisza ,ktoś kto umie jezdzic i ma wyobraznie wykorzysta potencjal tego motocykla na większości odcinków pozatym ilu robi z klazdego wyjazdu z domu tour de poloń swoim passatem ? wiec co toz a gadka wgl ? nawet wtak wolnych pojazdach mało kto ciagle ciśnie do dechy wszędzie w wiekzosci wykorzystując może 30/% mocy na codzien wiec jak ktoś sobie kupuje gsxr 1000 to ma takie prawo w wdemokratycznym państwie jak passata itp. i nic ci do tego ile wykorzystuje potencjalu tego motocykla sama swiadomosc mocy mpod manetka dla odp klienta się ...itd. sam masz raczej większe problemy zmyśleniem logicznym jak widzisz;)
Odpowiedzdla tego kto chce takiego gsxr 1000 nawet odwiniecie na chwile manetki na 2 biegu żeby pcozuc ciag daje satysfakcje z jazdy i to mu wystarcza itd. .
Odpowiedzdo tego nawet jak kupisz crusiera o mocy 50 km to i tak niebedziesz legalnie moglw ykorzystac jego potencjału na większości drog ;) cruiser taki idzie z 160 m/h nawet na naszych autostradach ograniczenie wynosi około 140 km/h wiec w myśl twojej logiki w pl nie powinno się kupwoac motocykli które przekraczają 140 km/h czyli maszyn o mocy max około 30 km mechanicznych ;) pozatym dla gsxr itd. sa wyścigowe weekendy itp.
Odpowiedzjedyny plus tej wersji h2 jest taki ze bardzo tanim kosztem będzie mozna podniesc moc jak w standardowym tdi za pomocą przze programowania jednostki sterującej w okolice powiedzmy 230 może 240 km .
Odpowiedz